La Falla La Via està d’enhorabona! Aquesta vesprada, durant l’assemblea general ordinària, s’ha fet saber als presents el nom dels fallers i falleres que representaran a la nostra comissió en les falles 2019. Així doncs, el càrrec de President de la nostra junta directiva serà el faller Manolo Marín Martínez i el President Infantil serà el falleret Tonet Juan Gómez.
A continuació, acabada l’assemblea, tal com ho estableix el protocol, el President Infantil ,Tonet, ha donat a conéixer qui serà el Vicepresident Infantil 2019. Aquesta tasca la durà a terme el falleret Iker Vila Montoya, qui no ha pogut amagar la seua emoció en ostentar aquest càrrec.
Tanmateix, les llàgrimes d’alegria i els nervis han aparegut quan Júlia Andrada Alberola ha rebut la trucada telefònica per assabentar-la que ha sigut escollida com a Fallera Major Infantil 2019.
I per últim, el moment més culminant ha estat quan el nostre President ha telefonat a la fallera Sara Palomares Garcia, per informar-la que en les falles 2019 serà nostra Fallera Major.
Des d’ací, la comissió de la Falla La Via, vol felicitar als nostres representants de les falles 2019 i a les seues famílies.